Başvuru Koşulları ve Süreci
Bilkent Malatya Laboratuvar Okulları 2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı itibariyle anasınıfı (5-6 yaş), 1.sınıf (6-7 yaş) ve 2.sınıf (7-8 yaş) düzeyinde eğitim faaliyetlerine başlıyor!
Başvuru koşullarımız ve öğrenci alım sürecimiz hakkında detaylı bilgiyi aşağıda bulabilirsiniz.
Başvuru Koşulları
Okulumuza yapılan başvuruların değerlendirilebilmesi için aşağıda belirtilen koşulların ve akabindeki sürecin takip edilmesi gerekmektedir.

İkamet: Öğrencinin anne veya babasından en az birinin kesin kayıt sırasında Malatya’da ikamet etmesi gerekmektedir.
Yaş Uygunluğu: Başvurulan sınıf seviyesine uygun yaşta olunmalıdır. Tabloda ana sınıfı ve 1. sınıf okula başlama yaşları yer almaktadır.
Başvuru ve Değerlendirme Katılımı: Öğrenim görmek isteyen her aday öğrenci velisi, online başvuru formunu doldurmalı ve okul tarafından belirlenen değerlendirme aşamasına katılmalıdır.
Kontenjan Bilgisi
Anasınıfına (5-6 yaş) 20, 1.sınıfa (6-7 yaş) 60 ve 2.sınıfa (7-8 yaş) 40 öğrenci alınması planlanmaktadır. Başvuru sayılarının yoğunluğuna göre kontenjanlarımız güncellenebilecektir.
Öğrenci Alım Süreci
Öğrenci alım süreci, ilk olarak Online Başvuru Formu‘nun doldurulmasıyla başlar; bu aşamada öğrenci ve aile bilgileri girilir ve gerekli belgeler yüklenir. Ardından, burs talepleri olan aileler için gerekli bilgi ve belgeler toplanır. Bu aşamayı takiben, toplanan evrakların kontrol edildiği bir Evrak Kontrolü süreci gerçekleşir. Evrak kontrolünden sonra, öğrencilere Değerlendirme Giriş Belgesi verilir. Belirlenen tarihlerde Değerlendirme Süreci gerçekleştirilir. Son olarak, Kayıt Kabul ve Burslar duyurulur, ve kayıt hakkı kazanan adayların Kesin Kayıtları yapılır.

Önemli Tarihler
Kayıt sürecimizdeki önemli tarihleri aşağıda görebilirsiniz:
Okulumuzun resmi açılışı gerçekleşmiş olup öğrenci kayıtlarımız açılmıştır. Kalan sınırlı kontenjanlarımız doğrultusunda ikinci öğrenci değerlendirme dönemimiz 1-2 Ağustos 2025 tarihinde gerçekleşecektir. Değerlendirme aşamasına katılmak için ön başvuru yapılması gerekmektedir.
